Read and write to publish
DOI:
https://doi.org/10.15658/INVESTIGIUMIRE.180901.01Keywords:
Read; to write; articlesDownloads
References
Cassany, D. & Morales, O. (2008). Leer y escribir en la universidad: hacia la lectura y la escritura crítica de géneros científicos. Revista Memoralia, 5(2), 69-82. Recuperado de
http://cienciasformales.mex.tl/imagesnew/7/4/6/3/6/LEER%20Y%20ESCRIBIR%20EN%20UNIVERSIDAD.pdf
Dellamea, A. B. (2002). Formación del editor científico técnico. Dominguezia, 18(1), 51-55. Recuperado de http://www.dominguezia.org/volumen/articulos/1815.pdf
Gorodokin, I. (2005). La formación docente y su relación con la epistemología. Revista iberoamericana de educación, 37(5). Recuperado de https://s3.amazonaws.com/academia.edu.documents/36975023/profsrado.epistemologia.pdf?AWSAccessKeyId=AKIAIWOWYYGZ2Y53UL3A&Expires=1533742164&Signature=dO1KD9CoM89QEeMKFGRvQKuGD6I%3D&response-content-disposition=inline%3B%20filename%3DLa_formacion_docente_y_su_relacion_con_l.pdf
Jiménez, V. M. (2000). ¿Es adecuada la formación científica del profesorado? Deficiencias de secundaria para sus necesidades profesionales. Alambique, 24, 57-65.
Ferrero, C. L. (2001). La comunicación del saber en los géneros académicos: recursos lingüísticos de modalidad epistémica y de evidencialidad. En V Congrés internacional sobre llengües per a finalitats específiques: the language of internacional communication. Recuperado de
http://userpage.fu-berlin.de/vazquez/vazquez/comunicacion.pdf
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors may distribute their own material without requesting permission from the Journal, provided that the original version is mentioned on the site https://investigiumire.unicesmag.edu.co/index.php/ire/issue/archive
All contents of the Revista Investigium IRE are published under the Creative Commons Attribution 4.0 International License and can be used free of charge by giving the credits to the authors and the Journal, as established in this license.